جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته ‌چهارشنبه 19 آبان 1400/ شماره 398
با 2 هزار تن افزایش پرونده معاملات این هفته بسته شد،نیما همچنان در مسیر نزولی،دلار صرافی در افزایش با دلار آزاد، هم مسیر شد،ریزش عمده قیمت کالاهای بازار،صعود نفت به 85 دلار،پایان هفته و رُشد 8 هزار واحدی،

با 2 هزار تن افزایش پرونده معاملات این هفته بسته شد
کارنامه معاملات محصولات پلیمری در هفته سوم آبان ماه در حالی بسته شد که عرضه ها یک‌هزار و 108 تن و معاملات 2 هزار و 403 تن نسبت به هفته قبل، افزایش یافت. جمع معاملات این هفته به 74 هزار و  650 تن رسید، میزان افزایش معاملات نسبت به هفته قبل، 3.3 درصد بود و 86.7 درصد عرضه های این هفته، معامله شد. تحلیل بازار این هفته را در پست تحلیلی فردا، پنجشنبه 20 آبان ماه در ویکی پلاست دات آی آر، بخوانید.

نیما همچنان در مسیر نزولی
نیما امروز هم به روند کاهشی ادامه داد و میانگین هفتگی با اندکی اُفت به 23 هزار و 145 تومان رسید. میانگین هفتگی امروز، نسبت به دلار قیمت های پایه یکشنبه 16 آبان، 51 تومان کاهش یافت. گفتنی است میانگین روزانه نیز در کانال 23 هزار تومان است.

دلار صرافی در افزایش با دلار آزاد، هم مسیر شد
دلار صرافی ملی که دیروز با 8 تومان افزایش، 27 هزار و 486 تومان قیمتگذاری شد امروز هم روندی افزایشی داشت و با 101 تومان رُشد، تا ساعت 15.00، 27 هزار و 587 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد پس از صعود روز گذشته به 28 هزار و 150 تومان، امروز نیز روند افزایشی داشت و به 28 هزار و 310 تومان رسید.

ریزش عمده قیمت کالاهای بازار 
علی رغم تداوم رشد قیمت دلار، قیمت های بازار امروز، عمدتا روندی کاهشی داشتند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس سنگین بادی و سبک خطی کاهشی و سایر گروه ها ترکیبی از افزایش و کاهش بودند. در گروه پ پ نساجی روند کاهشی در بین همه کالاها بود و 100 تا 800 تومان ریزش را ثبت کردند. گروه پ پ شیمیایی نیز ترکیبی از کاهش و افزایش را تشکیل دادند. 

صعود نفت به 85 دلار
قیمت نفت برنت که معاملات روز گذشته را با 83 آغاز کرده بود، در ادامه به 85 دلار صعود کرد و معاملات امروز را هم در این بازه قیمتی آغاز شد. قیمت برنت تا ساعت 15:00: 85 دلار و 5 سنت.

پایان هفته و رُشد 8 هزار واحدی
بورس تهران، همچنان روی مدار افزایش است. شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 8 هزار واحد افزایش به 1 میلیون و 456 هزار صعود کرد.


ویکی پلاست| مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟